Das Auto ή αλλιώς Dieselgate

Το "αυτοκίνητο του λαού" (στα Γερμανικά ονομάζεται Volkswagen) αποδείχθηκε πως δεν ήταν τόσο φιλικό προς τον λαό, αλλά και το περιβάλλον. Το χθεσινό (25/9/2015) δημοσίευμα όμως των Financial Times αποκαλύπτει πως κάποιοι από τους αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης γνώριζαν πως τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (diesel) πρέπει να ελέγχονται στον δρόμο και όχι στο εργαστήριο προκειμένου να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος ενδεχόμενης απάτης.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε τις συσκευές παραποίησης των τιμών ρύπων των αυτοκινήτων από το 2007 και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιχείρησε να περάσει νομοθεσία για δοκιμές σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες. Όμως αυτές είτε δεν υλοποιήθηκαν ή κωλυσιεργούν εξαιτίας της μεγάλης δύναμης που διαθέτει το lobby των αυτοκινητοβιομηχανιών, και ιδιαίτερα των Ευρωπαϊκών, μέσα στους κόλπους της "ηθικής" Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αντίστοιχη γνώση-παράλειψη-συγκάλυψη-ανοχή επέδειξε η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα αρμόδια όργανά της στο περιβόητο σκάνδαλο της Siemens, που μάλιστα εμπλέκει τα κόμματα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ καθώς επίσης και πολλά στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου. Μετά από ένα σκάνδαλο αυτού του μεγέθους, θα περίμενε κανείς πως η συγκεκριμένη εταιρεία θα είχε τουλάχιστον ακυρωθεί από τους Ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς και ειδικά από τα έργα της Ε.Ε. Κι όμως... Η Siemens παραμένει αλώβητη και συνδιαλλάσσεται κανονικά με την Ε.Ε. σαν να μην έγινε ποτέ, τίποτε!

Κοινό γνώρισμα των δύο εταιρειών που τα σκάνδαλά τους έγιναν πρωτοσέλιδο σε ολόκληρη την Ευρώπη; Είναι Γερμανικές εταιρείες. Σύμπτωση; Προσωπικά δεν πιστεύω στην τύχη ή στις συμπτώσεις. Λογικά προκύπτει το επόμενο ερώτημα: Είναι, λοιπόν, οι Γερμανοί οι διεφθαρμένοι της Ευρώπης; Η απάντηση είναι όχι δεν είναι μόνο οι Γερμανοί διεφθαρμένοι! Απλά οι Γερμανοί είναι από τους πιο χαρακτηριστικούς εκφραστές της Δυτικής ηθικής.

Ολόκληρη η Δύση και η νοοτροπία της οδηγεί σε αυτού του είδους την ηθική. Γνήσιος απόγονος αυτής ήταν και ο πάλαι ποτέ κραταιός υπουργός και βο(υ)λευτής της πατρίδος μας (σήμερα μεγαλοεργολάβος σε αραβική χώρα) που αναιδώς είχε πει πως «ηθικό είναι το νόμιμο», όπου νόμιμο είναι αυτό που επιβάλλει η ηθική του κάθε άνομου νομοθέτη!

Κακώς ζητάμε εξηγήσεις από τους πολιτικούς και την Ευρωπαϊκή Ένωση για τα σκάνδαλα, τις δωροδοκίες, τις ατιμίες, τις παρανομίες, την προνομιακή μεταχείριση, τα ψέμματα και χίλια δύο άλλα που δεν θεωρούνται από τους περισσότερους, αλλά και δεν είναι, ηθικά και νόμιμα. Όταν αποδεχόμαστε πολιτικούς και θεσμούς που το μόνο που παραδέχονται είναι η συνείδησή τους, τότε είμαστε άξιοι της επιλογής μας. Δεν μπορεί να αποδέχεται κάποιος έναν πολιτικό που δεν πιστεύει στην ύπαρξη της ψυχής, ενώ ταυτόχρονα ορκίζεται στην συνείδησή του! Που βρίσκεται η συνείδησή του αφού δεν πιστεύει στην ύπαρξη της ψυχής; Στο στομάχι του; Στην καρδιά του; Στην κοιλιά του; Στα χέρια ή στα πόδια του;

Με αυτά που γράφω δεν αμνηστεύω την διαφθορά και το σάπιο πολιτικό κατεστημένο της Δύσης, αλλά προσπαθώ να δώσω την εξήγηση του φαινομένου και κυρίως να τονίσω την ευθύνη που έχουμε όλοι. Είναι στο χέρι μας είναι να επιλέξουμε ανάμεσα στο κουτσομπολιό και την μικροπολιτική του καφενείου μόλις ξεσπάει ένα σκάνδαλο, και, στο να σοβαρευτούμε και να δώσουμε την διακυβέρνηση της Πατρίδος μας σε ανθρώπους με φόβο Θεού και ... υπαρκτή συνείδηση!

1 σχόλιο:

  1. Τι γίνεται με την Volkswagen; Πόση είναι η ζημιά τελικά για την οικονομία της Γερμανίας να δούμε πόσα υποβρύχια πρέπει να παραγγείλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.