Το σχολείο διαφθορείο των παιδιών;

Το περιστατικό με τον ψυχοπαθή καθηγητή στην Πάτρα που έκοψε τις φλέβες του μπροστά στα παιδιά, είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης από όλα αυτά τα οποία συμβαίνουν καθημερινά στα σχολεία της Πατρίδας μας. Οι παιδεραστές, οι ανώμαλοι, οι κομπλεξικοί, οι ψυχασθενείς και πάνω από όλα οι ανίκανοι τείνουν να γίνουν ο κανόνας σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια σε όλη τη χώρα από εκεί που αποτελούσαν την δακτυλοδεικτούμενη εξαίρεση που έκανε την εμφάνισή της μια φορά στα 100 χρόνια.

Την κατάληξη που θα έχει ο συγκεκριμένος την γνωρίζουμε ήδη, με δεδομένο ότι αποτελεί πάγια τακτική του υπουργείου: Θα περάσει από την αρμόδια επιτροπή υγείας, θα κριθεί ανίκανος προσωρινά, θα πληρώνεται για 2-3 χρόνια χωρίς να κάνει απολύτως τίποτε και μετά την πάροδο αυτού του διαστήματος θα επιστρέψει μετά πολλών επαίνων στις αίθουσες διδασκαλίας.

Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Ποιος τους αξιολογεί και βάσει ποιων αξιολογικών στοιχείων; Ποιος παρακολουθεί και επιβλέπει τη συμπεριφορά τους στις αίθουσες διδασκαλίας και στα προαύλια των σχολείων την ώρα των διαλειμμάτων; Ποια μέτρα έχει λάβει η πολιτεία για να προστατέψει τα παιδιά από τους ίδιους τους δασκάλους τους; Τι άλλο περιμένουμε να γίνει για να ξυπνήσουμε από τον ύπνο του δικαίου εφησυχασμού στον οποίο έχουμε παραδοθεί όλοι;

Έχω πει πολλές φορές και στο παρελθόν, θα το επαναλάβω και πάλι: Η Παιδεία πρέπει να είναι βαθειά και ουσιαστική, να μορφώνει τους νέους μας με Αρχές και ήθος, δηλαδή με τα ιδανικά της Ορθόδοξης και της Ελληνικής παράδοσής μας, όπως, εξ άλλου, επιτάσσει το Σύνταγμα, το οποίο οι κυβερνώντες έχουν από δεκαετιών θέσει σε αχρησία.

Η Παιδεία μας πρέπει να παράγει Πολιτισμό και όχι να μιμείται τις φρικαλεότητες της Ευρώπης, τις εξαλλότητες και τις συμπεριφορές παρανοϊκών ανθρώπων που έγιναν διάσημοι από τα κέντρα που επιδιώκουν την αποκτήνωση των λαών. Τα σχολεία μας δεν πρέπει να λειτουργούν μόνο όταν το επιτρέπουν οι δυναμικές μειοψηφίες των μαθητών, γιατί οι μαθητές μας πρέπει να μαθητεύουν πρώτα και όχι να ηγούνται. Θα έλθει η ώρα που θα ηγηθούν, αλλά όσο σπουδάζουν οφείλουν να μαθαίνουν και όχι να διδάσκουν. Αυτό συμβουλεύει ο Πλάτων, αυτά παραλάβαμε κι εμείς από τους Πατέρες του Έθνους μας. Όσοι διαφωνούν με αυτές τις Αρχές, να σπουδάζουν σε σχολεία αθρήσκων ώστε να εισπράττουν και τις επιπτώσεις των επιλογών τους.

Δεν κρύβω πως είμαι θιασώτης της άποψης που και άκουσα και διάβασα από τον τ. σχολάρχη του Εκκλησιαστικού Λυκείου Αθηνών, θεολόγου και φιλόλογου πρωτ. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη, που έχει υπηρετήσει για περισσότερο από 30 χρόνια την παιδεία: Η μόνη λύση είναι η επιστροφή στην κατ' οίκον εκπαίδευση. Προφανώς οι πρόγονοί μας κάτι ήξεραν περισσότερο από όλους εμάς τους νεοφανείς αστέρες των προβλημάτων.

Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι να σταματήσει το σχολείο να είναι διαφθορείο των παιδιών. Σε αυτό είμαστε όλοι υπεύθυνοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.