Μόνο αυτό μας έλειπε!

Προτού να ξεκινήσω την ανάπτυξη του σκεπτικού μου οφείλω να σημειώσω και να τονίσω το εξής: Ανήκω στους λάτρεις της F1 από τα μέσα της δεκαετίας του 80. Παρακολουθώ ανελλιπώς τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές, τους αγώνες καθώς επίσης και όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις που συμβαίνουν στον συγκεκριμένο χώρο. Με μαγεύει η τεχνολογία και η ταχύτητα αλλά αποστρέφομαι το παρασκήνιο, το παραπολιτικό και γενικώς το κομμάτι που αφορά στις εξω-αγωνιστικές δραστηριότητες. Όμως η προσωπική μου ευχαρίστηση και προτίμηση δεν θέλω να έχει ποτέ προτεραιότητα σε βάρος της πατρίδος μας αλλά και της λογικής. Θα είμαι ο τελευταίος που θα συμφωνήσει στο να διοργανωθεί ένας αγώνας της F1 στην Ελλάδα, παρότι πολύ θα ήθελα να έχω την δυνατότητα να δω από κοντά όλα τα μονοθέσια αλλά και την τεχνολογία που τα συνοδεύει. Δεν μπορεί οι επιθυμίες μας να καταργούν τη λογική γιατί όταν συμβαίνει αυτό, δημιουργούνται προβλήματα. Αλήθεια γνωρίζετε τις απαιτήσεις που υπάρχουν προκειμένου να διεξαχθεί ένα αγωνιστικό τριήμερο στην F1;

Η Γερμανική εφημερίδα "Der Handelsblatt" σε χθεσινό (2/9/2014) δημοσίευμά της, προσπαθεί για πολλοστή φορά να υπαγορεύσει στη Ελληνική κυβέρνηση μια απόφαση που θα είναι τρομερά επιζήμια για το Ελληνικό κράτος. Σύμφωνα με την "Ημερησία" στα έργα υποδομής που πληρούν τις προδιαγραφές για τη διοργάνωση ενός αγώνα, είναι και απαιτούνται: 2 ξενοδοχειακές μονάδες 5 αστέρων, λιμένας ιδιωτικών σκαφών, πολυχώροι εμπορικής χρήσεως, συνεδριακοί χώροι, θεατρικές σκηνές, χοροθέατρα, χώροι έκθεσης έργων τέχνης, μουσείο Ελληνικής μυθολογίας, οργανωμένος χώρος πρασίνου, οργανωμένοι χώροι στάθμευσης, διάφορες αθλητικές εγκαταστάσεις, μικρή πίστα διεθνών προδιαγραφών για λειτουργία 365 ημερών τον χρόνο, υδροδιάδρομος υδροπλάνων (σύνδεση Πειραιά με νησιά και λίμνες), ελικοδρόμια και άλλα.

Τη μελέτη βιωσιμότητας του έργου ανέλαβε και ολοκλήρωσε η Deloitte. Με βάση αυτήν την μελέτη εκτιμάται ότι: Το συνολικό κόστος κατασκευής του αναπτυξιακού αυτού σχεδιασμού ανέρχεται στο ποσό των 680.450.000 ευρώ. Το 25% από το συνολικό ποσό θα καλυφθεί από κονδύλια ΕΣΠΑ και το υπόλοιπο 75% από ίδια κεφάλαια και δανεισμό. Η πίστα των αγώνων της F1 θα αποτελείται από το 70% της υπάρχουσας οδοποιίας και το υπόλοιπο 30% θα διέρχεται από την έκταση των 700 στρεμμάτων στην Δραπετσώνα, όπως στην Shanghai, στο Monte Carlo, στη Σεβίλλη, στο Abu Dhabi κ.α. Εδώ είναι που κανείς βάζει τα γέλια μέχρι δακρύων! Το 70% της υπάρχουσας οδοποιίας συγκρίνοντάς την με το Abu Dhabi, το Monte Carlo, τη Σεβίλη και την Shanghai! Ήθελα να ήξερα, ο αχαρακτήριστος που έκανε την πρόταση έχει διανύσει έστω δύο χιλιόμετρα στον καλύτερο Ελληνικό αυτοκινητόδρομο; Υπάρχει η παραμικρή συναίσθηση των όσων προτείνουν; Εδώ το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας είναι κίνδυνος-θάνατος και συζητάμε πως θα κρατηθεί το 70% για να διεξαχθεί αγώνας μεταξύ των ταχύτερων μονοθεσίων του μηχανοκίνητου αθλητισμού;

Η Ελλάδα και οι Έλληνες πολίτες ακόμα δεν έχουμε συνέλθει από την κρίση που μας διέλυσε όλα αυτά τα χρόνια και συζητούμε να δαπανήσουμε ένα σωρό χρήματα για να περνούν καλά ένα τριήμερο το χρόνο τουρίστες από όλο τον κόσμο και να γίνονται ακόμα πιο πλούσιοι οι πλούσιοι; Μη μου πει κανείς πως πρόκειται για επένδυση και μελλοντική πηγή κέρδους γιατί θα τον παραπέμψω στην προηγούμενη αντίστοιχη επένδυση και στην κατάληξή της, αυτή των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων που διαλύονται κατεστραμμένα, μόλις 10 χρόνια από τη λήξη των αγώνων.

Θέλετε πολλές αποδείξεις ακόμα για να πειστείτε πως η Ελληνική κυβέρνηση δεν υπηρετεί τον Ελληνικό λαό και την πατρίδα μας αλλά τα ξένα οικονομικά συμφέροντα και ότι αυτά της υπαγορεύουν; Υπάρχει κάτι άλλο που περιμένετε να συμβεί για να βεβαιωθείτε;

1 σχόλιο:

Από το Blogger.