Εκλογικές σκέψεις... - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

25/05/2014

Εκλογικές σκέψεις...

Λίγο πριν μπω να ψηφίσω θυμήθηκα κάτι πολύ όμορφο που είχε πει ένας φίλος και συνεργάτης στην προεκλογική περίοδο:
Ο φίλος αυτός έχει ένα mini-market πολύ προσεγμένο και φτιαγμένο με μεράκι και γούστο. Μου έδειχνε, λοιπόν, τρεις προθήκες εφημερίδων και μου έλεγε: "Εδώ βάζω τον διεθνή τύπο, εδώ τον Ελληνικό και εδώ την κράτησα για να τη γεμίσω με την εφημερίδα της Παρατάξεώς μας (ΚΟΙΝΩΝΙΑ-Πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια) την οποία τη δίνω δωρεάν! Σκέφτομαι μάλιστα να βάλω και μια ταμπέλα πάνω και από τις τρεις προθήκες και να λέει: ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!"

Είναι απίστευτο το πόσο δίκιο είχε! Συνόψισε όλη την πολιτική της νεότερης ιστορίας της Ελλάδας σε μια πρόταση! Η αλήθεια μας δίνεται απλόχερα και δωρεάν, αλλά εμείς προτιμάμε να αγοράζουμε πολύ ακριβά, με αντίτιμο το μέλλον των παιδιών μας, το ψέμα και την υποκρισία της υπάρχουσας πολιτικής κατάστασης σε Ελλάδα και Ευρώπη! 

Αφέθηκα σε αυτές τις σκέψεις και μπήκα στο παραβάν για να στείλω το καράβι μου στο ταξίδι του. Την ώρα που έκλεινα τον φάκελλο με το αυτοκόλλητο -σε αντίθεση με γνωστούς πολιτικάντηδες που δεν μπαίνουν καν στον κόπο να παρατηρήσουν ένα φάκελλο, πόσο μάλλον τους ανθρώπους, και τον σαλιώνουν από συνήθεια- μου ήρθε στο μυαλό ένας απίθανος διάλογος που είχα διαβάσει κάποτε:

Η ζωή ρωτάει τον θάνατο:

- Γιατί ο κόσμος με αγαπάει τόσο πολύ κι εσένα σε μισεί;
Κι ο θάνατος της απαντάει:
- Γιατί είσαι ένα όμορφο ψέμα ενώ εγώ είμαι μια οδυνηρή αλήθεια! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου