Γιατί πολιτεύτηκα - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

01/09/2007

Γιατί πολιτεύτηκα

Το να κριτικάρει κανείς είναι αρκετά εύκολο πράγμα. Το να παρακολουθεί τα πράγματα εκ του ασφαλούς και να εκφέρει γνώμη είναι ακόμα πιο εύκολο. Το να θυσιάσει κανείς όσο μπορεί από τον ελεύθερο και προσωπικό του χρόνο για πράγματα κοινού συμφέροντος είναι αρκετά σπάνιο ειδικά αν αυτό δεν συνοδεύεται από κάποιο προσωπικό όφελος.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν τους λόγους που αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά με την πολιτική. Εξέφρασα επί σειρά ετών την αντίθεσή μου και την απαξίωσή μου στα πολιτικά δρώμενα του τόπου με το να απέχω του εκλογικού μου δικαιώματος. Άσκησα και ασκώ δριμεία κριτική σε κάθε τι που δεν μου αρέσει στον δημόσιο βίο. Ποτέ όμως δεν είχα αφιερώσει χρόνο στο να συμβάλω έμπρακτα να αλλάξει κάτι από αυτά που δεν μου αρέσουν και με πονούν καθημερινά.

Αυτό λοιπόν που αποφάσισα είναι να προσφέρω από τον προσωπικό μου χρόνο στην προσπάθεια να ακουστεί κάτι διαφορετικό, κάτι ελπιδοφόρο, κάτι δημιουργικό. Δεν με στηρίζει κανένα συμφέρον πράγμα που μου δίνει την απόλυτη ελευθερία να εκφράσω τη γνώμη μου χωρίς φόβο και χωρίς να πρέπει να προσέξω τα λόγια μου μήπως και χαθεί ο «χορηγός». Μου αρέσει να μιλάω με τον καθένα και να συζητώ το πρόβλημά του. Μπορεί να μην είμαι σε θέση να λύσω πολλά από αυτά, μπορώ και θέλω να είμαι αυτός που θα ακούω το τι έχει να μου πει ο άνθρωπος ο οποίος αποφάσισε να με ορίσει εκπρόσωπό του στη βουλή αλλά και εκείνος που δεν με εμπιστεύτηκε. Μπορώ και θέλω να δείξω ένα άλλο ήθος όπως το έμαθα από την ορθόδοξη πίστη μου και την οικογένειά μου.

Θέλω την πατρίδα μου Ελληνική και Χριστιανική με την ορθόδοξη έννοιά της και μακριά από τις ανόητες δεισιδαιμονίες και δοξασίες των νοσταλγών αρχαιοελληνικών θεών και ημίθεων γιατί μόνο το ήθος μπορεί να εμπνεύσει την εμπιστοσύνη.

Αυτό που θα μου δείξετε την επαύριον των εκλογών είναι αν παραμένω αθεράπευτα ρομαντικός ή συμμερίζεστε το όραμά μου!