Μήπως είναι αργά για δάκρυα;

Παρακολουθούμε με ιδιαίτερη ανησυχία τις τελευταίες εξελίξεις στο ζήτημα της ονομασίας του ψευδοκράτους των Σκοπίων. Τα Σκόπια δεν ήταν, δεν είναι και δεν πρόκειται να είναι ποτέ κράτος με την πραγματική σημασία του όρου, αφού δεν είναι τίποτε άλλο παρά (ακόμα) ένα προτεκτοράτο της Δύσεως και μια διαρκής πηγή προβλημάτων και αναστατώσεως στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.

Επιτρέψτε μας να υπενθυμίσουμε κάποιες σκέψεις και επισημάνσεις που κάναμε πριν από ένα χρόνο, χωρίς ωστόσο να συγκινηθεί κανένας από αυτούς που σήμερα "εναγωνίως" τρέχουν να διακηρύξουν το ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική σε διαδικτυακές ψηφοφορίες που δεν έχουν κανένα νόημα!

«Είναι προφανές το ότι οι Δυτικοί είναι αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουν το κράτος-φάντασμα των Σκοπίων προκειμένου να δημιουργήσουν εκτεταμένες ταραχές στην ευρύτερη περιοχή, συνεπικουρούμενοι από τους βάρβαρους και τυχοδιώκτες Αλβανούς που θέλουν να ενισχύσουν το κράτος-λάφυρο που κατέχουν σήμερα, τους Βούλγαρους που θέλουν να εκτονώσουν προς τα έξω την εσωτερική πολιτική τους αστάθεια, και, φυσικά, τους Τούρκους, που σε συνδυασμό με το προδοτικό πολιτικό καθεστώς της Ελλάδος, έχουν την χρυσή ευκαιρία τους προκειμένου να επεκταθούν στην Θράκη, στο Αιγαίο και στην Μακεδονία.

Στην Ελλάδα το καθεστώς έχει αναγνωρίσει τα Σκόπια με την ονομασία "Μακεδονία", προσδοκώντας την ευνοϊκή μεταχείριση των δανειστών. Η σημερινή συγκυβέρνηση είναι "άξιος συνεχιστής" των ανθελληνικών κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που θεμελίωσαν το πρόβλημα και ανέδειξαν τον ανυπόστατο ισχυρισμό μιας χούφτας ταραχοποιών -που δεν έχουν πατρίδα- σε διπλωματικό ζήτημα που, τελικά, κόστισε στην Πατρίδα μας ένα μεγάλο μέρος της Ιστορίας της.

Το προδοτικό πολιτικό καθεστώς της Χώρας μας δεν είναι ο μόνος ένοχος της ενδυναμώσεως των αξιώσεων των άπληστων γειτόνων, που σήμερα απειλούν με θράσος τα εδάφη και τα χωρικά ύδατα της Ελλάδος. Ένα μεγάλο κομμάτι της ευθύνης βαρύνει τους νεοέλληνες και την αφάνταστα διεφθαρμένη νοοτροπία τους, που πολλές φορές καταλήγει σε πράξεις που αποτελούν ωμή προδοσία κατά του Έθνους.

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς αυτούς, που προκειμένου να γλιτώσουν κάποια ευρώ κατέθεσαν τις Ελληνικές πινακίδες των οχημάτων τους και απέκτησαν φθηνότερα Βουλγαρικές ή Σκοπιανές και μάλιστα με το διακριτικό "ΜΚ" (Μακεδονία);

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς όλους όσοι επέλεξαν να δώσουν εργασία σε γείτονες αλλοδαπούς για φθηνότερο μεροκάματο και απάνθρωπες συνθήκες εργασίας;

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς αυτούς, που προτιμούν να πάνε για τα καθημερινά τους ψώνια στην Τουρκία, στην Βουλγαρία και στα Σκόπια; Αυτοί, άλλωστε, ψήφισαν τα κόμματα που αφαίρεσαν από τους ακρίτες τα όποια ευεργετήματα είχαν ως αντάλλαγμα των δύσκολων συνθηκών της διαβίωσής τους!

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς όλους όσοι είδαν το οικονομικό τέλος της Ελλάδος και φρόντισαν να βγάλουν την περιουσία τους στο εξωτερικό με παράνομες μεθόδους και αθέμιτα μέσα;

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς την επιχειρηματική δραστηριότητα ορισμένων -και δεν μπορεί να εξαιρεθεί από αυτή την περίπτωση η Μονή Βατοπεδίου- στην ακριτική Θράκη, που "βούλιαξε" την τοπική οικονομία και την οδήγησε στα νύχια του Τούρκου επιχειρηματία, που κατέκτησε και λυμαίνεται την περιοχή με τα χρήματα της Τουρκίας;

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς όλους τους επιχειρηματίες, που μετέφεραν τις έδρες των επιχειρήσεών τους στις εχθρικά διακείμενες γειτονικές μας χώρες, όπως την Αλβανία, την Βουλγαρία, τα Σκόπια και την Τουρκία, προκειμένου να μην ελαττωθούν τα κέρδη τους; Γιατί αντί να γκρεμίσουν το σάπιο πολιτικό σύστημα, προτίμησαν να αποτελειώσουν την ήδη βαρειά νοσούσα Ελληνική Οικονομία;

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς τους πολιτικούς τυχοδιώκτες, που αποφάσισαν να εξυπηρετήσουν τις μικροφιλοδοξίες και τα complex τους προφασιζόμενοι -τάχα- τους πατριώτες και τους λυτρωτές του Έθνους;

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς τους αφελείς και ανόητους ψηφοφόρους, που ακολουθούν σεσημασμένους απατεώνες και ψεύτες θεωρώντας τους ως "σωτήρες" της Ελλάδος;

Ο κατάλογος των ευθυνών είναι μακρύς και μας περιλαμβάνει όλους! Άλλος λίγο, άλλος πολύ, δυστυχώς, δικαιώνουμε με την στάση και την νοοτροπία μας τον υπέρβαρο προδότη, που κάποτε ισχυρίστηκε πως "μαζί τα φάγαμε"
».

Διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για τις "πατριωτικές"(;) κορώνες του αντιπροέδρου της κυβερνήσεως και προέδρου των ανεύθυνων Ελλήνων, αλλά και όλων των μετά Χριστόν προφητών, που θυμήθηκαν ξαφνικά -αν όχι υποκριτικά και ψηφοθηρικά- την Ελληνικότητα της Μακεδονίας οδηγώντας το αυτοκίνητό τους με τις Σκοπιανές πινακίδες -που έχουν τα ψεύτικα διακριτικά της Μακεδονίας- και που περνούν τα Σαββατοκύριακα τους στα casinos και στα εμπορικά κέντρα των σφετεριστών της Ελληνικής Ιστορίας.

Ίσως δεν είναι αργά να μετανιώσουμε και να έρθουμε στα συγκαλά μας ή ίσως να μην υπάρχει πια επιστροφή εξαιτίας των επιλογών μας! Ο χρόνος θα το δείξει! Ο Θεός να μας λυπηθεί όλους γιατί άλλο είναι να ηγείται του πολιτισμού (και του στρατού) σου ο Μέγας Αλέξανδρος και άλλο ο ... Alexis!

4 σχόλια:

  1. Η ονομασία της Βαρντάσκα, γίνεται με εντολή των ΗΠΑ, με σκοπό να εξυπηρετήσουν μελλοντικές πολιτικές τους στη χερσόνησο του Αίμου. Οι Αμερικάνοι έχουν μια ιδιότυπη αντίληψη για την ονομασία κρατών, αφού και η ονομασία των USA, οφείλεται στη λέξη JER-USA-LEM. Αυτό έγινε επειδή θεωρούσαν πως ήταν ο νέος εκλεκτός Ισραήλ που τους παραχώρησε ο Κύριος τη νέα γη Χαναάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά δρούμε σαν να μην ξέρει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά. Τους υποστηρίζουμε με την ψήφο και διαμαρτυρόμαστε στη συνέχεια.
    Εξηγώντας σε μια κυρία που παραπονέθηκε γιατί τα παιδιά της, δύο, αναζήτησαν και βρήκαν εργασία στην Μ.Βρετανία και έφυγαν, ότι εμείς τα διώχνουμε με τις επιλογές μας, με κοίταζε λες και της αποκάλυψα τη γνώση του αιώνα. Έχεις δίκαιο ομολόγησε. Τι με αυτό όμως; μακρυά από την εκκλησιαστική παιδεία παραμένουμε ανόητοι και αμαθείς στα ουσιώδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Bολουδάκη, μπορείτε να αναφέρετε κάτι περισσότερο για τη Μονή Bατοπεδίου, που τη συνδέετε με μη σωστή επιχειρηματική δραστηριότητα στη Β. Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το 2008 επισημαίναμε τον κίνδυνο που διέτρεχε η τοπική οικονομία της Θράκης και ιδιαίτερα της Ξάνθης.

      Η Μονή ήθελε να αξιοποιήσει την περιουσία της, που είναι απολύτως θεμιτό και ουδείς μπορεί να την κατηγορήσει. Ωστόσο, όταν στην περιοχή (α) έκλεισαν 2 μεγάλα εργοστάσια -της ζάχαρης και της τομάτας- και (β) συρρικνώθηκε η τοπική αγορά προκειμένου να μπουν μουσουλμανικά κεφάλαια -που σήμερα την ελέγχουν πλήρως- ο ενδεδειγμένος τρόπος αξιοποίησης της περιουσίας σίγουρα δεν ήταν ούτε οι διαμάχες με τους κατοίκους, ούτε η κρατικοποίηση περιοχών και λιμνών με τις γνωστές ολέθριες εθνικές συνέπειες.

      Μάλλον θα πρέπει να αναφερθώ διεξοδικά στο θέμα, κάτι που προτίθεμαι να πράξω στο άμεσο μέλλον.

      Διαγραφή

Από το Blogger.