Βουλή και μύθοισι και ηπεροπηΐδι τέχνη - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

12/07/2016

Βουλή και μύθοισι και ηπεροπηΐδι τέχνη

Αντιγράφω από την σημερινή (12/7/2016) έκδοση της εφημερίδος "Καθημερινή", το άρθρο με τίτλο «Αιχμηρή κριτική μαθητών κατά Φίλη»:

«Δεν έχω δει ποτέ μου δένδρο και φυτό να επιβιώνει χωρίς τις ρίζες του και έτσι η νέα ελληνική γλώσσα δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τα Αρχαία» επισήμανε χθες προς τον υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη, μαθητής Λυκείου μιλώντας στη Βουλή των Εφήβων. Το σχόλιο ήταν για την απόφαση Φίλη να μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων στο Γυμνάσιο. Οι έφηβοι επισήμαναν, μεταξύ άλλων, ότι τα Αρχαία Ελληνικά αποτελούν βάση για τη σωστή γνώση των Νεοελληνικών, ότι η πρωινή προσευχή και οι παρελάσεις πρέπει να διατηρηθούν και ότι τα Θρησκευτικά αποτελούν «εθνικό κεφάλαιο».

Ειδικότερα, στο σχόλιο του μαθητή ο κ. Φίλης απήντησε ότι τα Αρχαία Ελληνικά δεν είναι «ζωντανή γλώσσα». «Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη λογοτεχνία και τη ζωντανή γλώσσα» είπε, προσθέτοντας ότι «όποιος δεν γνωρίζει Αρχαία Ελληνικά δεν σημαίνει ότι δεν μιλάει καλά την ελληνική γλώσσα, να μιλήσουμε με βάση παιδαγωγική και όχι ιδεολογική».

Αιχμηρή κριτική έκαναν οι μαθητές και για την πρόθεση κατάργησης των Θρησκευτικών υπό τη σημερινή τους μορφή. «Καταργώντας τη χριστιανική παιδεία και τις παρελάσεις, στρέφεστε εναντίον του λαού και της εθνικής μας ταυτότητας» είπε ένας. «Δεν μπορεί να υπάρξει εθνική ταυτότητα χωρίς δημοκρατία. Δεν υπάρχουν πιο Έλληνες ανάμεσα στους Έλληνες. Δεν υπάρχει περιούσιος λαός. Είμαστε όλοι Έλληνες δημοκράτες» απάντησε ο κ. Φίλης, τονίζοντας: «Λέτε ότι δεν σέβομαι το έθνος και την ταυτότητά μας με όσα λέω. Είναι λάθος αυτή η άποψη. Είναι λάθος ο διχασμός. Δεν θα πάμε ποτέ μπροστά όταν αμφισβητούμε ο ένας τον άλλον. Θέλουμε ένα σχολείο που να είναι ουδετερόθρησκο, να μην παρεμβαίνει στη συνείδηση των παιδιών. Το κατηχητικό σημαίνει ότι πηγαίνει μέσα ο δάσκαλος, ο θεολόγος, για να κάνει κάποιον χριστιανό. Θα βαθμολογείται αυτό; Θα βαθμολογούμε αν κάποιος είναι καλός ή κακός χριστιανός;», ενώ για τις παρελάσεις υπενθύμισε ότι εφαρμόστηκαν από το 1937 για εθνικό φρονηματισμό των Ελληνοπαίδων.
Παράλληλα, ο κ. Φίλης δήλωσε ότι πρόθεσή του είναι να μπουν νέα γνωστικά αντικείμενα στα σχολεία, όπως η σεξουαλική αγωγή και ζητήματα εθισμού πάσης φύσεως, από τα ναρκωτικά μέχρι τα τάμπλετ.


Σίγουρα οι έφηβοι είναι πολύ πιο ώριμοι και πολύ πιο συνειδητοποιημένοι από τον πράκτορα υπουργό. Γιατί μόνο εντολοδόχος πράκτορας σε διατεταγμένη υπηρεσία αφελληνισμού μπορεί να έχει την συμπεριφορά και την στάση του αμόρφωτου και αστοιχείωτου πολιτικάντη.

Πώς φθάσαμε όμως μέχρι αυτό το έσχατο κατάντημα; Πριν από τον συγκεκριμένο υπουργό πέρασαν πολλοί άλλοι, που ετοίμασαν τον δρόμο για ό,τι κάνει αυτός σήμερα. Μελετώντας την μακρά λίστα με όλους όσοι διετέλεσαν υπουργοί Παιδείας διαπιστώνουμε πως σε αυτό το πόστο βρέθηκαν (όχι εκ λάθους ή συγκυρίας) ουκ ολίγοι άθεοι και πολέμιοι της πατρίδος. Συνεπώς η κατάληξη στην απόλυτη διάλυση ήταν μονόδρομος!

Όλα όσα ισχυρίζεται και πράττει σήμερα ο υπουργός είναι το αποτέλεσμα του έργου των προκατόχων του: Νικόλαος Λούρος (από 24 Ιουλίου 1974 μέχρι 21 Νοεμβρίου 1974), Παναγιώτης Ζέπος (από 21 Νοεμβρίου 1974 μέχρι 5 Ιανουαρίου 1976), Γεώργιος Ράλλης (από 5 Ιανουαρίου 1976 μέχρι 28 Νοεμβρίου 1977), Ιωάννης Βαρβιτσιώτης (από 28 Νοεμβρίου 1977 μέχρι 10 Μαΐου 1980), Αθανάσιος Ταλιαδούρος (από 10 Μαΐου 1980 μέχρι 21 Οκτωβρίου 1981), Ελευθέριος Βερυβάκης (από 21 Οκτωβρίου 1981 μέχρι 5 Ιουλίου 1982), Απόστολος Κακλαμάνης (από 5 Ιουλίου 1982 μέχρι 25 Απριλίου 1986), Αντώνης Τρίτσης (από 25 Απριλίου 1986 μέχρι 9 Μαΐου 1988), Απόστολος Κακλαμάνης (από 9 Μαΐου 1988 μέχρι 22 Ιουνίου 1988), Γιώργος Παπανδρέου (από 22 Ιουνίου 1988 μέχρι 2 Ιουλίου 1989), Βασίλης Κοντογιαννόπουλος (από 2 Ιουλίου 1989 μέχρι 12 Οκτωβρίου 1989), Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος (από 12 Οκτωβρίου 1989 μέχρι 23 Νοεμβρίου 1989), Κώστας Σημίτης (από 23 Νοεμβρίου 1989 μέχρι 13 Φεβρουαρίου 1990), Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος (από 13 Φεβρουαρίου 1990 μέχρι 11 Απριλίου 1990), Βασίλης Κοντογιαννόπουλος (από 11 Απριλίου 1990 μέχρι 10 Ιανουαρίου 1991), Γιώργος Σουφλιάς (από 10 Ιανουαρίου 1991 μέχρι 13 Οκτωβρίου 1993), Δημήτριος Φατούρος (από 13 Οκτωβρίου 1993 μέχρι 8 Ιουλίου 1994), Γιώργος Παπανδρέου (από 8 Ιουλίου 1994 μέχρι 25 Σεπτεμβρίου 1996), Γεράσιμος Αρσένης (από 25 Σεπτεμβρίου 1996 μέχρι 13 Απριλίου 2000), Πέτρος Ευθυμίου (από 13 Απριλίου 2000 μέχρι 10 Μαρτίου 2004), Μαριέττα Γιαννάκου (από 10 Μαρτίου 2004 μέχρι 19 Σεπτεμβρίου 2007), Ευριπίδης Στυλιανίδης (από 19 Σεπτεμβρίου 2007 μέχρι 8 Ιανουαρίου 2009), Άρης Σπηλιωτόπουλος (από 8 Ιανουαρίου 2009 μέχρι 7 Οκτωβρίου 2009), Άννα Διαμαντοπούλου (από 7 Οκτωβρίου 2009 μέχρι 7 Μαρτίου 2012), Γεώργιος Μπαμπινιώτης (από 7 Μαρτίου 2012 μέχρι 17 Μαΐου 2012), Αγγελική - Ευφροσύνη Κιάου (από 17 Μαΐου 2012 μέχρι 21 Ιουνίου 2012), Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος (από 21 Ιουνίου 2012 μέχρι 9 Ιουνίου 2014), Ανδρέας Λοβέρδος (από 9 Ιουνίου 2014 μέχρι 25 Ιανουαρίου 2015).

Στις 26 Ιανουαρίου του 2015 το υπουργείο Παιδείας συγχωνεύτηκε με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού από τους "αριστερούς" του ΣΥΡΙΖΑ και τους αμοραλιστές "πατριώτες" ανεύθυνους Έλληνες. Το έκτρωμα που προέκυψε επιμελείται ο σημερινός ... υπουργός!

Έχουμε να δούμε και να πάθουμε ακόμα πιο πολλά, κυρίως επειδή σαν έθνος είμαστε αμετανόητοι! Τα ίδια επιχειρήματα, η ίδια ανοησία, η ίδια επιδίωξη: Να βολέψει ο καθένας το μικροσυμφέρον του και να πάει να καεί ο τόπος... Μόνο, που πλέον δεν απέμεινε τίποτε άλλο για να καεί, παρά μόνο εμείς και η χυδαία νοοτροπία μας!

Ίσως, αυτό να αποτελέσει την αρχή για να μπορέσουν κάποιοι, που δεν θα μοιάζουν σε εμάς αλλά στους Πατέρες μας, να χτίσουν την Ελλάδα από την αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου