Επιλεκτική φιλανθρωπία - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

21/04/2016

Επιλεκτική φιλανθρωπία

Από τις 21 Μαρτίου έχουμε ζητήσει εγγράφως από τον ΑΝΥΕΘΑ (αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Αμύνης) να μας παραχωρήσει άδεια επισκέψεως στους χώρους παραμονής των προσφύγων, χωρίς να λάβουμε την παραμικρή απάντηση, ακόμα και αρνητική!

Η χωρίς απάντηση αίτηση της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έχει ως εξής:

«ΠΡΟΣ: ΑΝΥΕΘΑ κ. Δημήτριο Βίτσα
ΑΠΟ: Εκπρόσωπο Τύπου Πολιτικής Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», Μανώλη Β. Βολουδάκη​

Αγαπητ​έ κ. ΑΝΥΕΘΑ,

Η Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ιδρύθηκε στις 24 Ιανουαρίου του 2008 και έκτοτε έχει ​​διαρκή παρουσία στα πολιτικά δρώμενα της Πατρίδος μας. Αδιαπραγμάτευτες αρχές τις Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» αποτελούν η διαφύλαξη της Ορθοδόξου Πίστεως αλλά και των παραδόσεων του Ελληνικού Έθνους.

Για τον λόγο αυτό έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία στα εθνικά θέματα και στα ζητήματα, που αφορούν στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας της Πατρίδος μας.

Επειδή πολλά λέγονται και γράφονται σχετικά με τις συνθήκες, που επικρατούν στα κέντρα υποδοχής ή/και μετεγκατάστασης των προσφύγων και των μεταναστών σπιλώνοντας αναίτια τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας, η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» αποφάσισε να περιοδεύσει σε όλους τους χώρους υποδοχής σε ολόκληρη την Επικράτεια, έτσι ώστε να έχει ιδίαν αντίληψη και να μπορεί να αντιμετωπίσει επαρκώς τους κατηγόρους των στρατιωτών αλλά και των αστυνομικών μας.

Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε πολύ να μας χορηγηθεί η σχετική άδεια ​προκειμένου να επισκεφθούμε:
(1) το Στρατόπεδο "Στεφανάκη" στο Σχιστό​, την Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016, στις 18:00
​(2) τις εγκαταστάσεις του Ελληνικού την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016 και ώρα 18:00 και
(3) τις εγκαταστάσεις στον Ελαιώνα, την Δευτέρα 4 Απριλίου 2016, στις 18:00.

Τις εγκαταστάσεις​ εκ μέρους της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» θα επισκεφθ​ούν​:
ο Εκπρόσωπος Τύπου κ. Μανώλης Βολουδάκης του Βασιλείου-Ευαγγέλου, με ΑΔΤ: Χ 777777 και
ο Οικονομικός Διευθυντής κ. Αυγουστίνος Αλεξόπουλος του Γρηγορίου, με ΑΔΤ: Χ 777777
».

Το γιατί το υπουργείο Αμύνης δεν απάντησε στο αίτημα της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» φαντάζομαι πως είναι αντιληπτό σε όλους. Αντίθετα, οι φωτογραφίες της βο(υ)λευτού Ευβοίας του ΣΥΡΙΖΑ, όπου επιδίδεται σε χορευτικές φιγούρες στο Κέντρο Προσωρινής Φιλοξενίας στη Ριτσώνα Χαλκίδας έχουν κάνει τον γύρο του διαδικτύου (και όχι μόνο).

Η βο(υ)λευτής επισκέφθηκε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (16/4/2016) την Ριτσώνα. Αφού ενημερώθηκε για την κατάσταση και τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, δεν αρνήθηκε να διασκεδάσει μαζί τους, δείχνοντας τις χορευτικές ικανότητες σε ανατολίτικους ρυθμούς!

Όπως έγραψε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, επισκέπτεται τακτικά το Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων προκειμένου να δείξει την αλληλεγγύη της στους πρόσφυγες και στους μετανάστες. «Κάθε βράδυ μαζευόμαστε και παίζουμε. Χωρίς να γνωρίζουμε γλώσσα, με μόνο τη δύναμη της αγάπης» γράφει μεταξύ άλλων, αναρτώντας σχετικές φωτογραφίες.

Αλήθεια επισκέπτεται το ίδιο συχνά τους ενδεείς και τους άστεγους, που δημιούργησε η πολιτική του κόμματός της; Είναι το ίδιο αρωγός στα προβλήματα των ανέργων ή λόγω του ότι είναι Έλληνες δεν αξίζουν να αντιμετωπιστούν με φιλανθρωπία;

Πόση ακόμα υποκρισία, άραγε, αντέχει ο τόπος;

1 σχόλιο:

  1. Βασίλης Π. Μακρής22 Απριλίου, 2016 11:39

    Είναι τραγικό αυτό που λαμβάνει χώρα στην Πατρίδα μας. Μια παράταξη που είναι γνωστή για τις θέσεις της και τις αρχές της, ζητάει την άδεια να επισκεφθεί δημοσίους χώρους και αυτή δεν της χορηγείται. ΓΙΑΤΙ ; Την ίδια στιγμή εκατοντάδες "αλληλέγγυοι" συνεπικουρούμενοι από ιδοτελείς ΜΚΟ είτε καταλαμβάνουν κρατικά κτίρια, είτε κυκλοφορούν ασύδοτα ΟΠΟΥ ΤΟΥς ΑΡΕΣΕΙ. Δεν διερωτώμαι αν είναι αυτό δημοκρατία. Απλώς είναι ένας ιδιότυπος φασισμός ξεκάθαρος και και ολοκληρωτικός. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ. Οι νεογραικύλοι που κυριαρχούν (στο εσωτερικό μέτωπο) ενώ είναι οσφυοκάμπτες σε κάθε ξένο τοκογλύφο, είναι αδίστακτοι φοροσυλλέκτες και την ίδια στιγμή κλείνουν πονηρά το μάτι σε κάθε λαθροάποικο και σε κάθε επίδοξο καταπατητή της εθνικής ανεξαρτησίας. Εάν όλα αυτά δεν είναι ο σύγχρονος ορισμός του κοτζαμπασισμού , τότε τι είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή