Η προδοσία του Αιγαίου

Η Ελλάδα θρηνεί ακόμα τρία παιδιά της και οι πολιτικάντηδες της εθνικής προδοσίας αφιερώνουν στο ΝΑΤΟ την μνήμη τους! Δεν σταματούν, όμως, εδώ! Υπόσχονται δουλικά στα "αφεντικά" τους πως στις 15 Φεβρουαρίου θα έχουν ολοκληρώσει το ανίερο έργο της δημιουργίας των περιβόητων hot spots! Εδώ έχουμε φθάσει!

Το δυστύχημα θυμίζει πολύ έντονα τα γεγονότα, που συνέβησαν στα Ίμια τον Ιανουάριο του 1996. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως το ελικόπτερο χτυπήθηκε στον αέρα και γι' αυτό ο έμπειρος κυβερνήτης του και το πλήρωμα δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν. Το ελικόπτερο Agusta Bell 212, που κατασκευάζεται από την εταιρία Agusta, έχει δύο κινητήρες, διπτέρυγο κύριο στροφείο, Dipping Sonar, Radar, FLIR, αυτόματο σύστημα σταθεροποίησης πτήσης (ASE), αυτόματο σύστημα σταθεροποίησης σε αιώρηση (AATH), βαρούλκο ανέλκυσης (Hoist), πρότυπο τακτικό σύστημα OCTOPUS κατασκευασμένο εξολοκλήρου από προσωπικό ΜΕΝ 1, χαρακτηριστικά που το κάνουν σχεδόν άτρωτο. Σε συνδυασμό με την εμπειρία του πληρώματος οι πιθανότητες λάθους ή βλάβης ελαχιστοποιούνται, ενώ δεν είναι τυχαία και η αλληλουχία των γεγονότων που ακολούθησε.

Η Ελληνική πλευρά εξέδωσε, ως όφειλε, ΝΟΤΑΜ (αεροπορική οδηγία), που αφορούσε στις έρευνες εντοπισμού του ελικοπτέρου και των σορών των αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού. Λίγο αργότερα η Τουρκική πλευρά εξέδωσε με την σειρά της νέα ΝΟΤΑΜ, αμφισβητώντας την Ελληνική κυριαρχία στην περιοχή. Ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ αρκέστηκε(;) στο να σχολιάσει πως «αυτό συμβαίνει», ενώ δεν βρέθηκε ούτε ένας πολιτικός με εθνική συνείδηση να απαιτήσει την παραίτηση και την αποπομπή του από το Πολεμικό Ναυτικό!

Την ώρα που όλοι ασχολούνται με τις γενειάδες και τις γκλίτσες των αγροτών, το Αιγαίο είναι έρμαιο στις ορέξεις των Τούρκων. Οι Έλληνες πολιτικάντηδες, μετά την Frontex, εγκατέστησαν συνδιαχειριστή στο Αιγαίο και το ΝΑΤΟ, ανοίγοντας την Κερκόπορτα διάπλατη στους Τούρκους, που ήδη άδραξαν την ευκαιρία.

Η Τουρκία προκαλεί και συμπεριφέρεται ως κυρίαρχος στο Αιγαίο. Αρχικά υπήρξε η έκδοση της NAVTEX (119/16), όπου δεσμεύει από τις 16 μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2016 την περιοχή των υδάτων, που προκλητικά αναφέρει ως διεθνή ύδατα, του Κεντρικού Αιγαίου ανάμεσα στην Εύβοια, στην Σκύρο και στα Ψαρά, προκειμένου το υδρογραφικό σκάφος "Çeşme" να διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό υδρογονανθράκων.

Νωρίτερα σήμερα, Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016, προκλήθηκε κινητοποίηση όταν η Τουρκική κορβέτα "Bodrum" απαίτησε από Ιταλικό πλοίο, που έχουν ναυλώσει από κοινού η Ελλάδα και η Κύπρος προκειμένου να ποντίσει καλώδιο, να σταματήσει διότι βρίσκεται σε Τουρκική υφαλοκρηπίδα. Άμεσα η Ελληνική φρεγάτα "Σπέτσαι", που συνοδεύει το πλοίο, πλησίασε και η Τουρκική κορβέτα απομακρύνθηκε.

Σε καιρό πολέμου η ποινή για τους προδότες της πατρίδος είναι η εκτέλεση. Σε καιρό ειρήνης, από ότι φαίνεται από την πρακτική που ακολουθείται στην χώρα μας, οι προδότες αναλαμβάνουν υψηλά πόστα προκειμένου να διευκολύνεται το έργο τους. Άλλωστε, η πολιτική της Δύσης είναι βασισμένη σε αυτούς!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.