Δεν ξεχνώ, Πάντα Τιμώ - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

09/10/2017

Δεν ξεχνώ, Πάντα Τιμώ

Η Ελληνική(;) πολιτεία δείχνει να είναι πλήρως υποταγμένη στις προσταγές του τουρκικού προξενείου στην Θράκη. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς ο δεύτερος μηδενισμός μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων, που υπέστη η ποδοσφαιρική ομάδα της ΠΑΕ Ποντίων εξαιτίας ... της φανέλας της!.

Συγκεκριμένα, στις εμφανίσεις της ομάδος είναι γραμμένο το μήνυμα «Δεν ξεχνώ, Πάντα Τιμώ» ως ελάχιστος φόρος τιμής για την συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Γενοκτονία των Ποντίων. Όμως, κατόπιν τουρκικών πιέσεων η Ελληνική(;) Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία αποφάσισε πως η φράση αυτή αποτελεί πολιτικό σύνθημα(!) και ως εκ τούτου απαγορεύεται, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα και την τιμωρία της ομάδος των Ποντίων.

Στις 17 Σεπτεμβρίου 2017 η ΠΑΕ Ποντίων επρόκειτο να αγωνιστεί για τον θεσμό του Κυπέλλου απέναντι στην Αναγέννηση Παγουρίων. Ωστόσο το παιχνίδι δεν διεξήχθη ποτέ, επειδή ο διαιτητής Στέφανος Κουμπαράκης εφάρμοσε κατά γράμμα την "διαταγή" της ΕΠΟ και μηδένισε την ομάδα, που όπως είναι φυσικό δεν δέχθηκε να αλλάξει εμφάνιση.

Για την 1η αγωνιστική της Β' κατηγορίας της ΕΠΣ Θράκης, η ΠΑΕ Ποντίων υποδέχθηκε την Ένωση Ασωμάτων με την ίδια εμφάνιση, αλλά παρά ταύτα ο διαιτητής Ντοσίδης ξεκίνησε κανονικά το παιχνίδι. Βέβαια, ζήτησε και το μήνυμα στις φανέλες των ποδοσφαιριστών καλύφθηκε με τσιρότα!

Δυστυχώς η ανθελληνική στάση των ποδοσφαιρικών παραγόντων της Πατρίδος μας φάνηκε ξεκάθαρα όταν ο διαιτητής του συγκεκριμένου αγώνα κλήθηκε σε απολογία από την Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΣ Θράκης. Προφανώς οι διοικούντες (και) στον αθλητισμό έκαναν επίδειξη ισχύος απέναντι στους διαιτητές και στους παράγοντες της περιοχής.

Χθες (8/10/2017) ο Πανθρακικός φιλοξενούσε την ΠΑΕ Ποντίων στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, αλλά το παιχνίδι δεν άρχισε ποτέ επειδή ο διαιτητής Δρακίδης -όπως ήταν φυσικό- δεν δέχθηκε ούτε την κάλυψη του μηνύματος με τσιρότα.

Η κατάσταση στην Θράκη πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Ένα ακόμα πολύ λυπηρό γεγονός αποτελεί και η στροφή(;) της εφημερίδος, που μέχρι πρόσφατα κρατούσε ψηλά την σημαία της Πίστεως και της Πατρίδος στην περιοχή. Μάλλον ο εκδότης δεν άντεξε τις πιέσεις (ψυχολογικές και οικονομικές) και γι' αυτό η εφημερίδα πια έχει αλλάξει πορεία επιλέγοντας μια ... πολιτικάντικη στάση, προσπαθώντας να μην δυσαρεστήσει κανέναν.

Η ελευθερία είναι ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά που έχει ο άνθρωπος και γι' αυτό η διατήρησή της πολλές φορές συνεπάγεται θυσία. Γιατί όπως λέει και ο ποιητής μας, Ανδρέας Κάλβος «Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχωσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία».

1 σχόλιο:

  1. Βασίλης Μακρής09 Οκτωβρίου, 2017 22:30

    Είμαστε μια ελεεινή κοινωνία που την διαχειρίζεται ένα τρισάθλιο κράτος. Ακόμη και οι αναφορές στο ιστορικό παρελθόν, όταν εκτίθενται σε δημόσιο χώρο, σαν και αυτόν των ποδοσφαιρικών συναντήσεων, συνιστούν «έγκλημα συνείδησης». Στην Ελλάδα του 2017 αθλητικά σωματεία διαφημίζουν ακόμη και οίκους ανοχής και ό, τι άλλο βάζει ο νους του καθενός, αλλά την ιστορική αλήθεια και την ουσία της πνευματικής ταυτότητας του Ελληνισμού, είναι έγκλημα καθοσιώσεως να τα δηλώνουν ευθαρσώς και δημοσίως. Τέτοια ασπόνδυλα όντα χωρίς το παραμικρό ηθικό εσωτερικό έρεισμα έχουν καταντήσει οι νεοέλληνες σήμερα. Και ειδικά στην Θράκη μας, που βάλλεται πανταχόθεν και κυρίως από την δική μας αδιαφορία, και την παντελή έλλειψη και της πλέον στοιχειώδους ευαισθησίας έναντι ενός ιστορικού γεγονότος όπως είναι η γενοκτονία των Ποντίων. Όλα αυτά στα πλαίσια του κατευνασμού του τουρκικού παράγοντα της Θράκης , μήπως και ερεθιστεί από μια τέτοια ποδοσφαιρική συνάντηση. Αλλά όταν ανέχεσαι τις ισλαμικές μαντήλες στην παρέλαση της εθνικής επετείου για την ενσωμάτωση της Ξάνθης εθνικό κορμό της Πατρίδας, τότε είσαι πνευματικός οσφυοκάμπτης και ο περίγελως των νεο-οθομανών. Και το μείζον είναι η προσβολή των 400.000 Ελλήνων του Πόντου που κατεσφάγησαν από τις κεμαλικές ορδές. Επιλήσμονες, κομπλεξικοί, γλειψιματίες που ντρέπονται για αυτό που είναι, καταλήγουν στον πλήρη εξανδραποδισμό τους και στην ιστορική ανυπαρξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή