Σε κάποια άλλη χώρα, εκτός από αυτήν των Ουζουμπούρου, ο αμφιλεγόμενος κατά πάντα φύλαρχος Πακούμα δεν θα ήταν παρά ένας άσημος, αδιάφορος και χωρίς πολλούς φίλους κάτοικος της χώρας. Στην χώρα, όμως, των Ουζουμπούρου ο Πακούμα έφτασε να γίνει φύλαρχος γιατί, όπως έχουμε ξαναπεί, οι Ουζουμπούρου ήταν λαός παρόμοιος με τους Inkas μόνο, που ήσαν τελείως ηλίθιοι. Ένα παιχνίδι εξουσίας μεταξύ των pipiltzin (αριστοκράτες) στάθηκε ικανό να αναδείξει σε φύλαρχο έναν μετρίων δυνατοτήτων ιθαγενή, που ωστόσο έπαιζε με εξαιρετική επιτυχία τον ρόλο του χαμαιλέοντα.
Όταν ο πανίσχυρος τσάρος κάνοντας μία παγκόσμια περιοδεία στις κατακτήσεις του έφθασε και στην χώρα της φυλής του Αμαζονίου, οι ιθαγενείς θέλησαν να του αποδείξουν πως είναι ένας δυνατός και ανεξάρτητος λαός και γι' αυτό τον περιφρονούσαν. Είχαν για λίγο προσπαθήσει να ξεχάσουν την ταπείνωση και την υποδούλωση, που τους είχαν επιβάλει οι Inkas, οι Aztek και οι Maya. Προσπαθούσαν απεγνωσμένα να αποδείξουν πως ήσαν ισότιμα μέλη με τους κατακτητές τους, που ήσαν σε κόντρα με τον τσάρο. Έτσι, δεν τον υποδέχθηκε ούτε ο φύλαρχος Πακούμα, ούτε ο αρχηγός του συμβουλίου τον σοφών, ο νεαρός Αλεξούμα. Στην υποδοχή του τσάρου έστειλαν έναν αρχομανή, όχι και πολύ γνήσιο εκπρόσωπο της τάξης των pipiltzin (αριστοκράτες), αφού προερχόταν από τους mācehualtin (αγρότες).
Ο τσάρος είδε με συμπάθεια το απίστευτο complex, που εξέφρασαν οι Ουζουμπούρου και δεν ασχολήθηκε περισσότερο μαζί τους. Στην λαμπρή τελετή που διοργάνωσε το ιερατείο προς τιμήν του τσάρου, ο φύλαρχος Πακούμα απαίτησε να καθίσει στην θέση του "μεγάλου μάγου" αλλά συνάντησε την σθεναρή άρνηση του ιερατείου, που ήθελε να τηρήσει το τελετουργικό της φιλοξενίας και να τιμήσει τον παντοδύναμο επισκέπτη. Ο Πακούμα, σε μία κίνηση κατωτερότητος, αρνήθηκε να παραστεί στην τελετή δίπλα στον τσάρο και σαν κακομαθημένο μουτρωμένο παιδί δεν συμμετείχε στην λατρευτική εκδήλωση!
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε, ο τσάρος έφυγε από την χώρα τον Ουζουμπούρου και ο Πακούμα ξαναπέρασε στην λήθη και στην άγνοια των ιθαγενών. Οι Inkas, οι Aztek και οι Maya ζήτησαν επιπλέον φόρους από τους Ουζουμπούρου και ο Αλεξούμα συνέχισε την λαϊκίστικη και απάνθρωπη φοροεισπρακτική διακυβέρνησή του.
Αν αυτή η ιστορία σας θύμισε σημερινές καταστάσεις, προφανώς θα οφείλεται στο ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται γιατί κανείς δεν διδάσκεται από αυτήν...
Όταν ο πανίσχυρος τσάρος κάνοντας μία παγκόσμια περιοδεία στις κατακτήσεις του έφθασε και στην χώρα της φυλής του Αμαζονίου, οι ιθαγενείς θέλησαν να του αποδείξουν πως είναι ένας δυνατός και ανεξάρτητος λαός και γι' αυτό τον περιφρονούσαν. Είχαν για λίγο προσπαθήσει να ξεχάσουν την ταπείνωση και την υποδούλωση, που τους είχαν επιβάλει οι Inkas, οι Aztek και οι Maya. Προσπαθούσαν απεγνωσμένα να αποδείξουν πως ήσαν ισότιμα μέλη με τους κατακτητές τους, που ήσαν σε κόντρα με τον τσάρο. Έτσι, δεν τον υποδέχθηκε ούτε ο φύλαρχος Πακούμα, ούτε ο αρχηγός του συμβουλίου τον σοφών, ο νεαρός Αλεξούμα. Στην υποδοχή του τσάρου έστειλαν έναν αρχομανή, όχι και πολύ γνήσιο εκπρόσωπο της τάξης των pipiltzin (αριστοκράτες), αφού προερχόταν από τους mācehualtin (αγρότες).
Ο τσάρος είδε με συμπάθεια το απίστευτο complex, που εξέφρασαν οι Ουζουμπούρου και δεν ασχολήθηκε περισσότερο μαζί τους. Στην λαμπρή τελετή που διοργάνωσε το ιερατείο προς τιμήν του τσάρου, ο φύλαρχος Πακούμα απαίτησε να καθίσει στην θέση του "μεγάλου μάγου" αλλά συνάντησε την σθεναρή άρνηση του ιερατείου, που ήθελε να τηρήσει το τελετουργικό της φιλοξενίας και να τιμήσει τον παντοδύναμο επισκέπτη. Ο Πακούμα, σε μία κίνηση κατωτερότητος, αρνήθηκε να παραστεί στην τελετή δίπλα στον τσάρο και σαν κακομαθημένο μουτρωμένο παιδί δεν συμμετείχε στην λατρευτική εκδήλωση!
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε, ο τσάρος έφυγε από την χώρα τον Ουζουμπούρου και ο Πακούμα ξαναπέρασε στην λήθη και στην άγνοια των ιθαγενών. Οι Inkas, οι Aztek και οι Maya ζήτησαν επιπλέον φόρους από τους Ουζουμπούρου και ο Αλεξούμα συνέχισε την λαϊκίστικη και απάνθρωπη φοροεισπρακτική διακυβέρνησή του.
Αν αυτή η ιστορία σας θύμισε σημερινές καταστάσεις, προφανώς θα οφείλεται στο ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται γιατί κανείς δεν διδάσκεται από αυτήν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου