Σκοπιανό: Άλλο Πατέρας και άλλο ... πατριός! - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

12/01/2018

Σκοπιανό: Άλλο Πατέρας και άλλο ... πατριός!

Η απάντηση του πρωθυπουργού στην επιστολή του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου Β΄ σχετικά με το φλέγον και μείζον εθνικό ζήτημα της ονομασίας του ψευδοκράτους των Σκοπίων δείχνει ξεκάθαρα τον αμοραλισμό των κυβερνώντων, την ανθελληνική τακτική τους και την βούλησή τους για τον πλήρη αποχριστιανισμό της Πατρίδος μας.

Ο πρωθυπουργός απάντησε με το γνωστό αλαζονικό και απαξιωτικό ύφος, που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των πολιτικών στην Ελλάδα, κάνοντας λανθασμένες υποδείξεις στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο για το ποιος είναι ο ρόλος της Εκκλησίας και ποιες είναι οι αρμοδιότητες της πολιτικής ηγεσίας.

Συγκεκαλυμμένα, αλλά σαφώς, κατηγόρησε την Εκκλησία για «κραυγές, εκδηλώσεις μισαλλοδοξίας, ακρότητες» τοποθετώντας την δίπλα στις φασιστικές και ακραίες απόψεις των καιροσκόπων της ακροδεξιάς και των πάσης φύσεως "πατριωτών".

Αντίθετα, το ύφος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου ήταν πατρικό και απόλυτα ειρηνικό, τονίζοντας ταυτόχρονα την σημαντικότητα του ζητήματος: «[...] Δέν διέλαθε τῆς προσοχῆς μας ἡ ἔντονη διπλωματική κινητικότητα κατά τίς τελευταῖες ἡμέρες στό ζήτημα τῆς ὀνομασίας τοῦ Κράτους τῶν Σκοπίων, ἡ ὁποία κινεῖται παράλληλα πρός τίς πρόσφατες ἐκκλησιαστικές διεργασίες γύρω ἀπό τό ζήτημα τῆς σχισματικῆς, αὐτοτιτλοφορούμενης «Ἐκκλησίας τῆς Μακεδονίας». Συνέπεια τῶν διεργασιῶν αὐτῶν ἦταν τό Ἀνακοινωθέν τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τῆς 15ης Δεκεμβρίου 2017. Στούς χειρισμούς τῆς κατ' ἐξοχήν ἁρμόδιας Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως, θέλουμε νά ἐπισημάνουμε ὅτι τό ζήτημα τῶν Σκοπίων, ἔχει καί τήν ἐκκλησιαστική του παράμετρο, τήν ὁποία θεωροῦμε πολύ σοβαρή, καί ἡ ὁποία ἀπηχεῖ τήν τακτική κάποιων λαῶν τῆς Βαλκανικῆς πρῶτα νά ὀργανώνονται γύρω ἀπό κάποιο ἐκκλησιαστικό ὀργανισμό (κανονικό ἤ σχισματικό), ἔπειτα δέ νά οἰκοδομοῦν τήν κρατική τους ὀντότητα.
Υἱοθετῶντας τήν τακτική αὐτή, ὁ Πρόεδρος τῆς ἑνιαίας Γιουγκοσλαυίας Κροάτης Τῖτο, ἔσπευσε παράλληλα μέ τήν πολιτική δημιουργία τοῦ Κράτους τῶν Σκοπίων καί κατά τίς διπλωματικές ἀφορμές τῆς ἐποχῆς, νά προκαλέσει καί νά ἐνθαρρύνει τήν ἐκκλησιαστική ἀπόσχιση τῆς περιοχῆς (1958 καί 1967) ἀπό τό Πατριαρχεῖο Σερβίας, κανονικό ἔδαφος τοῦ ὁποίου λογίζεται ἕως σήμερα γιά τήν οἰκογένεια τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, καί τή δημιουργία σχισματικῆς Ἐκκλησίας μέ ὄνομα ἀκριβῶς τό ἴδιο μέ τήν ἱδρυθείσα «Σοσιαλιστική Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας». Παρά τή μή ἀναγνώριση τῆς Ἐκκλησίας αὐτῆς ἀπό καμία ἄλλη Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἡ σκοπιμότητα παραμένει καί νομίζουμε, εἶναι προφανής.
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, χωρίς νά ἐπιθυμεῖ τήν ὁποιαδήποτε ἀνάμειξή της στίς ἐνέργειες τοῦ Ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν, χωρίς ταυτόχρονα νά ἀπεμπολεῖ τή διαχρονική μαρτυρία λόγου καί αἵματος τοῦ Κλήρου καί τοῦ λαοῦ της ὑπέρ τῆς Ἑλληνικότητας τῆς Μακεδονίας, ἡ ὁποία τῆς ἀπαγορεύει νά ἀποδεχθεῖ τή χρήση τοῦ ὀνόματος «Μακεδονία» ἀπό ὁποιονδήποτε ἄλλον, ἀποφάσισε στή συνεδρία της τῆς 9ης Ἰανουαρίου τ.ἔ., νά ἐπισημάνει τόν κίνδυνο τῆς πιθανότητας μετακυλίσεως τοῦ προβλήματος τῆς ὀνομασίας τοῦ γειτονικοῦ Κράτους, ἀπό τό πολιτικό στό ἐκκλησιαστικό ἐπίπεδο καί τήν ἐπιβίωση ἑνός ἰδιότυπου ἀλυτρωτισμοῦ στή γείτονα χώρα μέσῳ τοῦ τίτλου τῆς σχισματικῆς Ἐκκλησίας τῶν Σκοπίων. Ἐν ὄψει αὐτοῦ, θερμῶς παρακαλοῦμε νά ληφθοῦν ὑπ' ὄψη τά ἀνωτέρω, ὥστε στά πλαίσια τῆς συμφωνίας περί τοῦ ὀνόματος τοῦ Κράτους τῶν Σκοπίων, νά ὑπάρξει μέριμνα καί γιά τήν ἀντίστοιχη ὀνομασία τῆς σχισματικῆς Ἐκκλησίας, ἀπό τόν τίτλο τῆς ὁποίας πρέπει νά ἀπαληφθεῖ ὁ ὅρος «Μακεδονία» καί τά παράγωγά του. [...]»

Ο Μακαριώτατος ξεκαθάρισε το αυτονόητο, που θα ήταν περιττό μόνο εάν ζούσε ο Μοναδικός Έλληνας Κυβερνήτης ο Ιωάννης Α. Καποδίστριας: στην ονομασία του προτεκτοράτου της Δύσης δεν επιτρέπεται η χρήση του όρου Μακεδονία, παρεκτός εάν προσαρτηθεί στην επικράτεια του Ελληνικού Κράτους. Οι μικρονοϊκοί πολιτικάντηδες της Ελλάδος δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν τι επισημαίνει ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος τονίζοντας την διάσταση του Εκκλησιαστικού ζητήματος, που εν προκειμένω είναι αυτή που ξεκίνησε το ζήτημα των Σκοπίων!

Το υπεροπτικό ύφος της απαντήσεως του πρωθυπουργού, που για ακόμα μία φορά κατέφυγε στην τακτική "σας ακούμε όλους και κάνουμε ότι θέλουμε σύμφωνα με τις εντολές που εκτελούμε", μας προβληματίζει πολύ. Επιπλέον, η περίεργη στάση και των λοιπών κομμάτων και ιδιαίτερα της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως, μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως για ακόμα μία φορά σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος της Ελλάδος εξυπηρετεί συμφέροντα εντελώς αντίθετα από τα εθνικά.

Παρακολουθούμε άγρυπνα (και αυτό) το θέμα και καλούμε όλους τους Έλληνες να είναι σε επιφυλακή. Αν και όπως χρειαστεί, θα πρέπει όλοι να υπερασπιστούμε την Πίστη μας στον Θεό μας και στα ιερά χώματα της Πατρίδος, που απειλούνται από τον αμοραλισμό και την μισαλλοδοξία αυτών, που εμείς αναδείξαμε ως εκπροσώπους μας.

9 σχόλια:

  1. προφανώς το ύφος και το περιεχόμενο των λόγων του Αρχιεπισκόπου δεν έχει σχέση με ανθρώπους του είδους του πρωθυπουργού μας. Αναρωτιέμαι αν οι άνθρωποι αυτού του είδους αντιλαμβάνονται κάτι από όσα έγραψε ο Αρχιεπίσκοπος. Μάλλον όχι. Αλλά και οι υπόλοιποι "άνδρες" του πολιτικού μας συστήματος δεν μπορούν να αντιληφθούν. Ούτε η παιδεία τους τους βοηθάει ούτε οι ικανότητές τους. Άρα το ύφος θα πρέπει να είναι τέτοιο που να αποκαλύπτει ξεκάθαρα την πραγματική τους θέση και τις σκοπιμότητες που εξυπηρετούν. Ξεκάθαρα ώστε να μην μπερδεύονται όσοι περιμένουν κάτι από την Μητέρα Εκκλησία. Οι ευγένειες, και το πατρικό ύφος είναι για παιδιά όχι για προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ........ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΥΓΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η απόφαση των ΕΠΑ για την άμεση επίλυση υπέρ της FYROM, του όνοματος του κρατικού μορφώματος συζητήθηκε/επιβλήθηκε στον Έλληνα πρωθυπουργό κατά την τελευταία επίσκεψή του στις ΕΠΑ. Αμέσως με την επιστροφή του τελευταίου πλήθυναν τα σχετικά δημοσιεύματα. Οι Αμερικανοί χρειάζονται την FYROM, στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ, με το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, επειδή στο μέλλον -στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης- θέλουν να προβούν σε αλλαγές συνόρων. Το θέμα της Βαρντάσκα ξεκίνησε το 1944, άλλαξε όνομα και να που οδηγηθήκαμε σήμερα. Αντί να απαιτούμε να πάρει την παλιά της ονομασία, να συνομολογούμε για ένα όνομα που εξόφθαλμα φαίνεται ότι θα μας δημιουργήσει καταστροφικά προβλήματα στο μέλλον. Για παραδείγμα αναφέρω την υπόθεση της συμφωνίας Ζυρίχης-Λονδίνου και που οδήγησε αυτή την Ελλάδα και την Κύπρο. Υπενθυμίζω ακόμα και τις ετήσιες εκθέσεις του Στέητ Ντηπάρμεντ για καταπιέσεις μειονοτικών ομάδων στην Ελλάδα. Απο που δικαιολογείται μια υπηρεσία ξένης χώρας να παραβιάζει κάθε κανόνα διεθνούς δικαίου για να αναφέρεται στα εσωτερικά άλλης χώρας; Επίσης διάφορα προβλήματα όπως το θέμα με τους Βλαχόφωνους λύθηκε σύμφωνα με τον τρόπο που περιγράφει ο απόστρατος στρατηγός Γρυλάκης στο βιβλίο του. Για την ιστορία η Ρουμανία για να επιτρέψει την είσοδο της Σερβίας στην ΕΕ, την ανάγκασε να υπογράψει ότι έχει Βλαχική μειονότητα στο έδαφός της. Η Ελλάδα θα επιβάλει το ίδιο στα Σκόπια και την Αλβανία για την Ελληνική μειονότητα; Γιατί οι Ελληνικές κυβερνήσεις μέχρι σήμερα δεν είχαν απαιτήσεις απο τις χώρες της χερσονήσου του Αίμου που εντάχθηκαν στην ΕΕ;
    Οι ΕΠΑ, επέβαλαν το σύγχρονο φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης θέλοντας να μετατρέψουν τα υπόλοιπα κράτη σε μεγάλες ή μικρές Αμερικές. Γι’ αυτό το λόγο οι πρόσφυγες και οι μετανάστες δεν προωθούνται σε άλλες χώρες όπως μας έλεγαν αλλά παραμένουν στην Ελλάδα, μαθαίνουν Ελληνικά, τα παιδιά πάνε σε Ελληνικά σχολεία, δημιούργειται τζαμί, κ.λπ Η Ελλάδα θα είναι η νέα πατρίδα τους.
    Οι ΕΠΑ κτίστηκαν πάνω στα κηρύγματα των προτεσταντών παστόρων για τον εκλεκτό νέο Ισραήλ που σφαγίασε τους γηγενείς ερυθρόδερμους, μετέτρεψε σε σκλάβους τους Αφρικανούς, κ.λπ. Γι’ αυτό και το όνομα προήλθε απο τη λέξη JER-USA-LEM.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ γιατί δέν πήρε θέση γιά τό συλλαλητήριο τής Θεσσαλονίκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν έχει καμία σχέση με τα κόμματα που γνωρίζετε, ούτε με τους πάσης φύσεως τυχοδιώκτες, που δεν διστάζουν να καπηλευτούν ακόμα και τα κρίσιμα εθνικά ζητήματα.

      Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» παίρνει θέση πάντοτε σε όλα τα σημαντικά ζητήματα την ώρα που κρίνει ως κατάλληλη και όχι καιροσκοπικά.

      Για την ενημέρωσή σας, υπάρχει τοποθέτηση εδώ.

      Διαγραφή
    2. Τί είδους απάντηση είναι αυτή; Ποιός μίλησε για κόμματα; Και στήν προκειμένη περίπτωση ποιός καπηλεύτηκε και τί; Εκλεκτική συγγένεια με τον Ιερώνυμο-Τσιπρώνυμο διαπιστώνω μέ λύπη μου...Σά δέν ντρέπεσθε!

      Διαγραφή
    3. Είναι απάντηση που απευθύνεται σε σκεπτόμενους ανθρώπους και όχι σε ανώνυμους υβριστές, που υποφέρουν από τις ιδεοληψίες τους.

      Διαγραφή
    4. Συνέχισε στόν δρόμο της υπερφίαλης αλαζονείας σου, "καλά" πάς...

      Διαγραφή
    5. Επειδή δεν πρόκειται για διάλογο, αλλά για complexικό υβρεολόγιο εκ μέρους κάποιου/ας, που δεν γνωρίζω γιατί ενοχλήθηκε τόσο, ενημερώνω πως σεβόμενος τους σκεπτόμενους αναγνώστες δεν προτίθεμαι να δημοσιεύσω ξανά άνανδρο ανώνυμο υβριστικό σχόλιο! Όποιος/α έχει το θάρρος της γνώμης του/ης και κυρίως έχει επιχειρήματα να τα καταθέσει επώνυμα.

      Οι ύβρεις ανωνύμως είναι χαρακτηριστικό της σημερινής εποχής, όπου εκλείπουν οι ... άνδρες!

      Διαγραφή