Άνανδροι, δειλοί, καταχραστές, κυβερνήτες της Ελλάδος! - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

31/05/2016

Άνανδροι, δειλοί, καταχραστές, κυβερνήτες της Ελλάδος!

«Ελάμβανα γνώση των εμβασμάτων, που αναφέρονται στο κατηγορητήριο, αμέσως όταν αυτά εκτελούνταν. Με ενημέρωνε για αυτά η σύζυγός μου, διότι εγώ είχα άγνοια περί τα τραπεζικά, ενώ η σύζυγός μου είχε τις απαραίτητες γνώσεις. Η αιτία δε για την οποία εισέρρευσε τμηματικά το ποσό που αναφέρεται στο κατηγορητήριο ήταν η καταβολή υπεσχημένου από την οικογένεια της συζύγου μου ποσού 3 ή 4 εκατομμυρίων δολαρίων.

Συγκεκριμένα, το έτος 1979 απεβίωσε ο πεθερός μου, γνωστός βιομήχανος, ο οποίος κατέλιπε μια μεγάλη κληρονομιά, που περιήλθε στα τρία του παιδιά, δηλαδή στη γυναίκα μου, στην αδελφή της και τον αδελφό της. Ειδικότερα, το 1979 η σύζυγός μου έλαβε ποσό ύψους 12 εκατομυρίων δρχ., ως κληρονομιά, το οποίο φορολογήθηκε νομίμως. Πέραν των 12 αυτών εκατομμυρίων δρχ., ο πεθερός μου κατέλιπε ως περιουσιακό στοιχείο και το μερίδιο συμμετοχής του σε μια ναυτιλιακή επιχείρηση στην Αμερική.

Την επιχείρηση αυτή διοικούσε στην Αμερική ο αδελφός του πεθερού μου. Είχαν συμφωνήσει τα δύο αδέρφια Μαδούρου ότι τα όποια κέρδη προέκυπταν στην πορεία ή το όποιο προϊόν απέμενε από τη λύση της εταιρείας θα περιέρχονταν στα παιδιά τους, συμφωνία η οποία τηρήθηκε και μετά τον θάνατο του πεθερού μου. Τα χρήματα λοιπόν αυτά, 1,8 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία αποτελούν μέρος του υπεσχημένου, προέρχονται από την παραπάνω επιχείρηση και άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες του πεθερού, τα οποία και απέδωσε ο Κοντογιαννόπουλος με ένα μέρος της προμήθειας που έλαβε από τη Hospitalia για τις υπηρεσίες του
».

Αφήνω ασχολίαστη την γλώσσα του αγράμματου κατηγορούμενου καταχραστή του δημοσίου χρήματος. Απορώ, ωστόσο, με το θράσος του, αλλά και με την αναίδεια των υποστηρικτών του. Ο άνθρωπος που πέρασε από τα νοσοκομεία του "Ερυθρού Σταυρού" και του "Ερρίκος Ντυνάν" βυθίζοντάς τα στα χρέη, σήμερα δηλώνει αθώος "φορτώνοντας" τα πάντα ... στην γυναίκα του! Προσπαθώντας να αποφύγει την φυλακή, την εγκαταλείπει μαζί με τα πλούτη του πατρός της και κοιτάζει να περισώσει την ελευθερία του...

Αυτοί οι "άνδρες" διοικούν, σε όλα τα επίπεδα, την χώρα και γι' αυτό πάμε από το κακό στο χειρότερο! Το σύστημα δεν χρειάζεται άλλο τους συγκεκριμένους και έτσι τους απέρριψε, τοποθετώντας άλλους -ενδεχομένως ακόμα πιο πειθήνιους και με λιγότερες απαιτήσεις- στην θέση τους. Αντί άλλου σχολίου, κλείνω με μια πετυχημένη ατάκα, που διάβασα πρόσφατα σε κάποιο τοίχο ενός δημοσίου σχολείου: «Ο άλλος λέει πήρε μίζα 3,2 εκατομμύρια μάρκα αλλά για την κατάσταση της Ελλάδος φταίω εγώ, που έπαιρνα τυρόπιτα χωρίς απόδειξη».

Δεν πάμε καθόλου καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου